شستشوی نما در کیش

شستشوی انواع نما در کیش با استفاده از طناب با مناسبترین قیمت و به روز ترین تکنلوژی جهت نظافت نما در جزیره کیش 

شستشوی نما در کیش عموما به 5 روش  انجام میگیرد که با توجه به جنس نما و تعداد طبقات و همچنین نوع آلودگی متفاوت میباشد که قیمت شستشوی نما با توجه به نوع و روش مورد استفاده و همچنین متراژ کار مشخص میشود که به شرح در این مقاله به آن کاملا میپردازیم .

شستشوی نما در کیش

شستشو نما در کیش به 5 روش زیل اجرا میشود 

1 شستشوی نما ساختمان های تجاری و هتل ها در کیش به وسیله واتر جت ، این روش شستشو یک روش پایه ای میباشد که با استفاده از اب پر فشار گرد و غبار و الودگی های سنگین را سطح نما بر میدارد که عموما برای تکمیل شستشوی نما نیازمند بهره گیری از روشهای  پایین نیز میباشد..

2 شستشوی نما در کیش با استفاده از نانو شوینده ها که با توجه به نوع آلودگی و همچنین جنس نما انتخاب میشود .

3 شستشوی نما در کیش با استفاده از ابر و تی ، این روش عموما برای شستشوی شیشه استفاده میگردد.

4 شستشوی نما در کیش به وسیله سند بلاست ، این نوع روش عموما برای شستشوی نما های اجری و یا سنگ چرمی مورد استفاده قرار میگیرد که با استفاده از واتر جت و همچنین دانه های ریز سیلیس یک لایه از رو مصالح بر می دارد که موجب  این میشود سطح تمیز شود ولی نکته حائز اهمیت در استفاده از این روش که باید مد نظر قرار گیرد این موضوع میباشد که حتما پس از سند بلاست سطح پس از خشک شدن کامل نسبت به رزین نما و احیای مصالح اقدام گردد در غیر این صورت نما خیلی سریعتر کثیف شده و امکان نفوذ آلودگی در مصالح را ایجاد مینماید .

5 روش ستشوی نمای ساختمان در کیش با استفاده از اسید شویی ، این روش  عموما برای سطوح غیر صیقلی و همچنین مصلح بنایی مثل سنگ و اجر مورد استفاده قرار میگیرد .

جهت اطلاع از نحوه شستشوی نما  می توانید در مقاله مربوطه مطالعه فرمائید. همچنین در مقاله پیچ و رولپلاک سنگ نیز می توانید ازاطلاعات مفید در باره نحوه پیچ و رولپلاک و نگهداری و دیگر مشخصات اطلاع کسب نمایید.

درخواست بازدید
phone call